Samsung DW-BG772B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DW-BG772B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

olaf g. 11-06-2014
Geschreven voor: Samsung DW-BG772B

Waardeloos apparaat. Droogt slecht zelfs met spoelmiddel (die niet nodig zou moeten zijn met all-in-one vaattabletten). De bestekla is fijn maar laat geen ruimte voor grotere glazen en af en toe weigert het klepje waaruit het tablet zou moeten komen of vind ik een ongebruikt tablet op de bodem. Tot overmaat van ramp ging binnen 4 maanden de pomp kapot. Er zat een stuk glas in, maar welk filter laat nu een stuk glas van 2 cm langs zich heen glippen? Zonder problemen gemaakt door de technische dienst, maar ik vraag me sterk af of ik hier de 10 jaar mee ga redden.

Damyra 08-07-2014

Herken helemaal het probleem met slecht drogen. Wij gebruiken wel spoelmiddel gecombineerd met all-in-one tabletten. Bijna alles moet nagedroogd worden. Besteklade neemt te teveel ruimte in van de kopjesla. Ook wij hebben regelmatig problemen met klepje van tabletbakje. Zou hem aan niemand aanraden

Damyra 13-05-2014
Geschreven voor: Samsung DW-BG772B

Onze eerste vaatwasser. Nu bijna een half jaar in ons bezit. Niet tevreden over droogresultaat. Veel vaat moet nog worden afgedroogd.
Vanaf begin sloot bakje voor vaatwastablet niet goed. Regelmatig ligt er een blokje, nog helemaal heel, op de bodem van de vaatwasser. Vaat is dan niet schoon. Ik gebruik blokjes van de Lidl, zonder verpakking. Gebruikt programma: auto.
De besteklade gebruik ik nauwelijks. Meest gebruik ik de bestekkorf.
Vaatwasser is wel heel stil

Damyra 14-05-2014

Vandaag Samsung gebeld. Ik werd uiterst vriendelijk te woord gestaan. Een uur later werd ik gebeld door de reparateur. Morgen komt de reparateur al langs. Ben benieuwd!

Damyra 24-05-2014

Reparateur Samsung vertelde dat het probleem van vaatwasblokje te laat uitspugen, en dus niet gebruikt wordt, wel eens voor kwam bij dit type. Lade zou tegen zeepbakje komen. We hebben een nieuwe lade, met extra uitsparing voor zeepbakje, en nieuw zeepbakje gekregen. Helaas is probleem nog niet opgelost. De volgende dag lag weer een onaangetast zeepblokje op de bodem van de vaatwasser. Nu weer wachten op reparateur. Wordt vervolgd